Jagharkul/ Amanda

Jag tror att jag smäller av! Har suttit och garvat åt mig själv i en timme snart. Kom på att jag kunde ta fetaste bilderna på mig själv.

Kolla på mig tunga! (om laserturken inte klipper av min tong så gör jag snart det själv!) Det ser ut som en jävla dick. Haha katten då! Hahaha fuuul .. och tredje bilden, den tar priset! Bara jag som vill kyssa mig själv på den bilden? Kolla på läpparna alltså.. blowlips! Ögonen då.. dem är magiska!


Såhär ser dagen ut:
Ska träffa bästisen kissie, hänga med grabbarna och ha en orgie. Ring mig om ni vill vara med! Kyss och smek♥

PS. EHSAN DU MÅSTE BLOGGA SNART! FOLK BÖRJAR TRO ATT DET BARA ÄR MIN BLOGG (PINSAMT)


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: aa, håller med ^^

2011-02-28 @ 16:32:23
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

Sv. tack, den har vart bra, hur har din varit?

2011-02-28 @ 17:55:43
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0