bingolotto/ amanda

Bingo lotto? Nej förfan, jag menar Bingo Ringo! Så sjukt att det rimmar, haaa ha.
Idag fotade han mig naken, det var ganska kul. Tycker dock att jag borde visat mer. Liksom det var för lite, javenne men kå. Usch förfan jag känner mig helt skabbig just nu, sitter med kläder, liksom vem går runt med kläder egentligen, fattiga människor alltsåå..
Men shiiit idag råka jag spräcka mina läppar, jaa det betyder att dem är små igen, jag menar aa det är det jag menar, kul.

Nu ska jag kissie på toa och skita, måste fååå ut aaaallt för att bli myrsmal, barnmat är gott.. muuuuuums *mariaröst*... Kyss och smek hälsningar Kissie och pojkvännen Darin.

Bild på mig och tha bigbooy,låångisen (1.74cm) just nu:


Kommentarer
Postat av: Fara

fortsätt blogga! skön blogg ju :D

2011-06-07 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0